Esraizzet Aysegul_cinar yok cnm ya bende aynıyım çayı çok severim çok ta icerim hem.bebeginin kilosu o kadar da kötü değil doktorun korkutmuş seni zaten bebek kiloyu son iki ayda alıyor suyunu yemeğini iyi ye daha doğuma kilo alır cnmmm😊😊😊
Aysegul_cinar Esraizzet Bizde çaydan diye düşünüyorduk canım o zaman alakası yok dediğin gibi son haftalarda kilo alır diye umuyoruz inşallah ☺️🤲
Kesici Bende aynı dertten muzdaribim 32+2 1670 gr dr gayet iyi dedi ya içime sinmedi. Bende kilo aldım kendime almışım. Ama kafası boyu iyi ama, birde cinsiyeti erkek minyon olacak diye üzülüyorum. Kafaya taktıkça hiç olmuyor sanki
Aysegul_cinar Kesici Aynen benimde öyle canım erkek benimki de erkek bebek olunca minyon olur diye düşünmüyoruz.Kafaya taktikca stres yaptıkça bebekte etkileniyo napalım doğduktan sonra kilo alır bizimkilerde arkadaşın dediği gibi☺️
Aysegul_cinar durununannesii o zaman 1 hafta önde gidiyor demişti doktor canım belkide ölçümü yapmamıştır
Esraizzet Aysegul_cinar 😊😊😊alır alır daha canım yeterki Sağlık lı olsunlar zayıf doğsun doğduktan sonra iyi bakarız bizdee hiç kafani takma rabbim sağlık sıhhat versinnn yeterki 🙏🙏🙏🙏🤲🤲🤲
Sifa0033 Aysegul_cinar canım bende aynı şeyleri yaşadım haftasına göre gerideydi kilosu yemediğim şey kalmadı et balık tavuk kuruyemiş pekmez kaşarlı tost vs vs doğumdan önce 2900 gramdı kilosu 3250 gram doğdu yani. Kiloya çok takılma yeter ki sağlıklı olsun. Yemene dikkat et ama yine de bebeğin yapısıyla alakalı bence.sağlıkla al evladını kucağına inşaallah
Aysegul_cinar Sifa0033 Takılmayım diyorum ama o kadar dikkat edip yiyip yiyip de onun kilo almaması biraz kötü etti beni yoksa dediğin gibi her bebeğin yapısıyla alakalıdır canım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🤲