32+4 günlük hamileyim bebeğim 1769 Gr .Doktor haftasına göre geri ufak zayıf bebeğin olacak dedi.
27.haftada gitmiştim en son 1103 Gr idi.Birde bebeğin dönmemiş doğum pozisyonunda değil doğuma kadar dönmezse sezeryan dedi ama dönerse bebek ufak olduğu için rahat doğum yaparsın dedi.
Moralim çok bozuldu bebeğime bakamıyorum diye.40 günde 5 kiloya yakın almışım kendim ama bebeğe kilo geçmiyor.😔muz yiyemiyorum midem almıyor başka önerdiğiniz bebeğe kilo aldıran yiyecek nelerdir?