Merhaba bende yaptırdım cumartesi gunu 20+3 günlük üzülerek söylüyorum ki cok moralim bozuk bebeğimin karaciğerinde 2 nokta tespit edildi ve bu da enfeksıyon olabilirmiş doktorum toksoplazma testi istedi benden cumartesi yaptırdık sonucu 1 hafta sonra cıkıcak ankaradan geliyormuş sonucu eğer varsa napıcaz nasıl olucak bilmiyorum korkudan soramadım bile Allah hepımıze sağlıkla bebeğimizi kucagımıza almayı nasip etsin o kadar cok üzülüyorum ki 1 haftam nasıl gececek bilmiyorum hepınızın dualarını istiyorum umarım hepınızınki sağlıklı cıkar