aysetunckilicfirat bende perşembe girdim detaylıya fakat devlet hastanesiydi bırak 50 dk yı 5 dk sürdümü bilmiyorum ve eşimide almadı içeri . Artı cihaz çok kötüydü kafası felan görünürde anlaşılmıylrdu ekran karanlık gibiydi bana zaten siz görsenizde benzetemezsiniz dedi değil yüzünü göstermek