Bende de kaşıntı var aşırı derecede safra asitlerindede karaciğer enzimlerinde de hiç birşey çıkmadı 35.haftalarda başladı kaşıntı ağlaya ağlaya kalınıyordum avuç içlerim bacaklarım ayak altlarım felaketti duramıyordum doktorum alerji ilacı verdi zyrtec diye allaha şükür onu içtiğimden beri bi sıkıntım kalmadı artan progestron dan kaynaklıda kaşıntı olabiliyormuş umarım hiç birşeyiniz yoktur ve biran önce çözüm bulursunuz inşallah hepiniz