Bende 35 haftalık hamileyim. 3 gündür çok fena kaşınıyorum. Öyle bir kızarıklık kabarcık vs yok. Kollarım bacaklarım çok kaşınıyor. Bugün doktora gittim ast ve alt değerlerim iyi çıktı. Safra asidi testi de verdim ama o daha belli değil. Ast ve alt normal çıkıp yine de Kolestaz olabiliyor mu acaba, bilen var mı.