Birgün bende acaba yazar mıyım diyenlerinizdenim 🥰 18 haftamda böbrek büyümem olduğunu ögrendim sancıdan üç gün yerlerde süründüm. Ve her ay büyüyordu. Buda erken doguma risk acıyordu riskim oldugunu zaten biliyorduk en büyük korkum erken dogum yapıo bebegim kuvese girerseydi düzenli beslendim okdr cok iyi beslendim ki bebegimin kılosu hep iki hafta önde gitti. En son ki kontrolum doğumdan bi hafta önceydi artık böbregim son raddeymiş bir ay daha idare eder ddi 37+3 e gün verdi. Haftada iki kez nts cekın bana at dedi doktorum farklı şehirdeyim gelemem deyince dırek doguma gel dedi normal doğum bobregımden dolayı yapamayacaktım. 35+3 de akşam eşimle nts cekınmeye gittik hastaneye ce bizi apar topar cıkardılar vıruslu hasta cok ne geziyorsunuz falan biz korkarak annemgile gittik. 12de uyuduk 1 de altıma yaptım sandım tuvalete gitmeye kalktım ki suyum patlamış. Akmaya devam ediyordu bagırdım anneme eşime suyum patladı dıye hemen tuvalete gidip oturudm suyum gelmeye devam ediyordu onlarda telaşlandılar ama ben suyum gelince dogumun hemen başlamadıgını bılıyordum. Araba geldi 2de ben evimize gittik duşumu aldım cantamı aldım yola koyulduk doktor siz gecın ben gelecegım dedi. 4de hastanedeydık eşimi almadılar benı sallıyon ebe aldı üzerimi değiştim alttan muayene yaptı 2 cm acılmam vardı damar yolumu açtı nts yatırdı sancım vardı ama cok azmış ben hissetmiyordum. Sabah 8 e kdr orda yatacagımı söyledi eşim de odamıza çıktı. Sezeryan olacaktım 8de gelip hazırlan gidiyoruz dediler eşimi istedim kapıya geldı amalıyathaneye girene kdr gördüm aglamıcam diye kendıme söz verdim ve sürekli dua okumuştum aglamadım girdim içeri. Cok soguk kanlıydım tek düşündüğüm bebegimdi kuvese girmesindi amalıyattan cıktıgımda eşimle hemşirenin kızımı gögsüme tutturduklarını gördüm. Uyandıgımda tek sayıkladıgım kızım nerde eşim herkese çok güzel demi ben yaptım bunu deyip durdun diyor 😂😂. Uyandıgımda ağrım yoktu Bebeğimin kılosu çok iyi oldugundan ve saglık sorunu olmadıgından küveze girmemişti. Okadar mutlu oldum ki. Tek korkum karnıma bastırmalarıydı hiç ağrımadı. Sureklı serumlar agrı kesıcıler agrıyı hıssetmedım zaten cok rahattım hatta korktugum kdar yokmuş dedim İlk kalkıştan korkuyordum ki korktugum kadar varmış gercekten aşırı zordu o gunun gecesınde kalkıp kızımı alabılıyordum ertesi gün de tam çıkacagım zaman serumlar bitmişti agrı girdi konusamıyordum resmen oyle keskın bir agrıydı serum taktılar hemen kendıme geldim eve geldik yattım karşı odadakı tuvalete gidemiyordum asla yürüyemiyordum doktorum agrı kesıcı ıgne yazmıştı onu vuruluyordum hergun cok iyi oluyordum etkisi gidene kdr. Sonra saglıga gıttık kontrole 5. Gün orda bana kan hapı kullan dediler eve geldim iki gün içtim. Ve benı kabız yaptı bır hafta gaz sancısı kabızlık çektim ve size yemın ederm dogum yanında halt yemiş o sancı ben ömrümde öyle sancı görmedim 1 hafta yatamadım kalkamadım süründüm resmen lavman fitil hiç biri işe yaramadı benım için en zoru buydu dogum veya sonrası değildi. Ama bana sorsalar ömründe hangı güne gitmek istern kızımın dogumuna derm okdr güzel bi duygu ki eşim karnıma dokunamazdı herşeyden korkardı hastanede hep o ilgilendi okdr güzeldiki üçümüz hayallerımıze kavuşmuştuk bebegımız saglıklıydı erken dogmasına ragmen herşey cok güzeldi normalinde üstündeydi çok şükür şimdi bebeğim. Kucağımda uyuyor tosba kızım 🥰 Allah hepinize nasip etsin ama korkmayın acıda olsa en güzel gununuz o gün oluyor ama aska anlatıldıgı gıbı değil çünkü herkes farklı ben kan aldıramayan bıryım ve elımı karnıma koyup gidene kadar dua ettım allahım zorlaştırma kolaylaştır diye ve aglamıcam diye söz verdim asla aglamadım herşeyde cok güzel geçti ♥️ Sezeryan sonrası için doktorunuzdan agrı eksıcı igne isteyın yazmazsa agrılarınızı hıssetmıyorsunuz bıle 🥰 benden bu kadar ♥️ Kızım Nefes bize nefes oldu ♥️