Mom103 Kapalikutu canım ama sezeryanın yeri çok geç duzeliyor . Bebegini kucagina zor alıyorsun. Ama alta olan dikiş cabuk iyleşir henuz sıcak sıcak o yuzden haraket edemiyorsun