Busrakara61 Ben 6+6 da duydum🥰Bu arada gerçekten bu sesin fazla dinlenmesi bebeğe zararlıymış doktorumuz bir kez dinlettirdi sadece zararlı dedi
Seher112 Selo39 ben doktoruma sordum oda güldü öyle saçma şey mi olur zararı olsa biz dinletmeyiz zaten dedi
Frdglp Mihribancglr canim bende 6+1 haftaliktim doktorum karindan bakalim duyulmazsa alttan bakariz demisti cok sukur cok hafifde duyulsa duymustuk ben sizin yerinizde olsam giderim cok guzel bi duygu insan sabirsizlaniyo haliyle ama yinede siz bilirsiniz🥰
Mehtapakgl Mihribancglr kuzum utanmana gerek yok. Daha önceden muayene olmamışsın kuzum sanırım. Merak etme özelde olsa devlette olsa seni asistan hazırlıyor. Doktor görmüyor bacaklarına kadar örtü örtülüyor. Ama tabi sen bilirsin.