Mihribancglr Merhaba güzeller güzeli anneler birşey sormak istiyorum siz bebeğinizin kalp atışlarınızı kaç aylık iken duymaya başladınız benim 5hafta 6 günlük yarın doktor randevum var merak ediyorum yarin doktora gidince kalp atışlarını duyabilecek miyim ?
Safiyecicek Mihribancglr Canım bende doktora ilk gittiğimde 5+6 idi kalbi oluşmuştu hatta yeni yeni pıt pıt ediyo dedi doktor ama güçsüz duyamayız demişti 15 gün sonra gittigimde tıkır tıkır atıyodu 😊
Hzl Bence duyma erken bebeğe zarari varmis ekranda sinyal olarak gozukuyormus öyle bak ben 7+2 yim hala düşünmüyorum. Yarin bende gidicem ama hala riskli diye düşünüyorum bebegi çok yoruyormus araştırdım .
Selo39 Hzl doktorlar düşman mı bize ve bebeklerimize ne alakası var kalp sesini duymakla ya? Zararlı olsa dinletmez doktorlar. Hangi kaynaklardan ediniyorsunuz bu bilgiyi anlamıyorum ki
Mihribancglr Hzl ayy o zaman duymiyim ya ama morel olurdu sanki bana ama madem bebegime zarar veriyor o zaman kalsin ya duymazsam da olur 🥺
Seher112 Hzl ben geçen doktoruma sordum dinletmeyin yoruyomuş dedim adam güldü dalga geçti resmen zararı olsa biz neden dinletelim dedi 😅
Seher112 Hzl ben geçen doktoruma sordum dinletmeyin yoruyomuş dedim adam güldü dalga geçti resmen zararı olsa biz neden dinletelim dedi 😅
Mihribancglr sdkince aynen duymazsam bende üzülürüm o yüzden sorayim öyle doktorumdan isteyim dedim teşekkürler
Hzl Selo39 Kuzenim kadin dogumcu o da söylüyor . bebegi yordugu dogru zaten doktorlar uzun. Sure dinletmiyor bi kac saniye ama bebekler hassas tabi karar herkesin şahsına özgü . biraz üslup da önemli asagilar gibi konusmussunuz iyi gunler.
Seher112 Selo39 ben doktoruma sordum oda güldü öyle saçma şey mi olur zararı olsa biz dinletmeyiz zaten dedi
Frdglp Mihribancglr canim bende 6+1 haftaliktim doktorum karindan bakalim duyulmazsa alttan bakariz demisti cok sukur cok hafifde duyulsa duymustuk ben sizin yerinizde olsam giderim cok guzel bi duygu insan sabirsizlaniyo haliyle ama yinede siz bilirsiniz🥰
Mehtapakgl Mihribancglr kuzum utanmana gerek yok. Daha önceden muayene olmamışsın kuzum sanırım. Merak etme özelde olsa devlette olsa seni asistan hazırlıyor. Doktor görmüyor bacaklarına kadar örtü örtülüyor. Ama tabi sen bilirsin.
phdmom Mihribancglr ben ilk öğrenmek için gittiğimde 8 haftalık olmuştu zaten ve 8 haftalıkken duydum