Ben 36+3 deyim nerdeyse 10.haftalardan beri o su gbi açolan akıntıyı çekiyorum günlük pedide doldurup yanlarına taşabiliyor bazen günde 3 kez çamaşır değiştryorum.ama doktor bunla ilgili alttan muayene etmişti beni 4,5 ayımda felan miyomun var ve o akıntıyı çok sulandırıyor demişti ondan beri rahatım kafama takmıyorum.aralıklarla geliyorsa renksiz ve kokusuzsa sorun yok bebeğin suyu olda 5 dk bile kuru kalmaz demişti doktorum bilginiz olsun