Başlarda idrardan baktı bir sorun yoktu pregestondan sandık 14 haftama kadar kullandım ama hala devam ediyo ilaç kullanırken sürekli vardı artık günde bi iki kere oluyo banada 20 haftandan sonra çocuğun suyuna falan bakalım demişti detaylımdan sonra gidicem henüz gitmedim