fatoss25 Biz bugün 9+5 olduk ara ara karnıma sancılar giriyor midemde pek iyi sayılmaz ama genel olarak güzel geçiyor sizlerin nasıl
Gul__ fatoss25 10+2 yim sadece kokulara karşı midem bulanıyor başka hiç bir sıkıntım yol çok şükür :))
Gkdmrtfnk fatoss25 bir gün midem bulanıyor bir gün bulanmıyor.Canım hiç bir şey çekmiyor ne olursa onu yiyorum☺️ Bebeğim iyi ama son gittiğimde yanında küçük bi kese daha gördü kalp atışı yok dedi ama ikiz olabilir mi diye bi heyecanlandım😅
Prenses_B_ fatoss25 cinsiyetle ilgili boyle yorumlar falan yapıyorlar takvimle falan yapılan şeyler varmış ne kadar dogrudur sizce
fatoss25 Gul__ o bende de çok var canım düşün su bile kokuyor benim için yüzümü yıkarken bile midem bulanıyor
Hypatia Biz de 9+1 iz 🥰🥰 koku hassasiyeti başladı bayaca,sabahları da ufak ufak bulantılar.şükür kusmamız yok daha
fatoss25 Hypatia benim biraz ağır geçiyor gece 3-4 gibi başlıyor sabaha kadar uyuyamıyorum kokuya da çok hassasiyetim var o da mahvediyor iyice beni
fatoss25 Prenses_B_ canım o yanlış çıkıyor kardeşiminkine kız diyordular erkek oldu yani ona pek inanmıyorum
fatoss25 Gkdmrtfnk ay inşallah canım bende ikiz istiyordum da 6 haftalıkken gittim tek kese vardı ama hamileliğim çok ağır geçiyor ikiz gebelik gibi
Gkdmrtfnk fatoss25 6 haftalıkken bana da tek kese var dedi daha dün gittik keseyi dün gördü sonradan mı kendini gösterdi yeni döllenmiş olabilir mi bilmiyorum başka doktora da gidicem yarın 😊
fatoss25 Prenses_B_ 11 haftalıkken belli olur belki bizde çok merak ediyoruz da daha geç görenler de varmış
fatoss25 Prenses_B_ kaç kere kontrole gittin canım ben 6 haftalıkken gittim daha da gitmedim doktor 4 hafta sonra gel ikili test yapalım dedi ama pek yaptırmakta istemiyorum senin fikrin ne yaptıracak mısın