Pembgl 17 olduk bizde cinsiyetini kız 😊 ama cok fazla kasık agrilarim oluyor ozellijle geceleri lavaboya gitme ihtiyacı oluyo ve kasiklarima agri vuruyor idrarimi yaparken . Sol kasigima bıçak saplanıyor gibi ağrılar oluyor arada nefesimi kesiyor . Bu tarz ağrılar normal mi 🙄