diyhomelif Pembgl 13 de öğrenmiştim ben cinsiyetini oğlumun 🤗 yarı tok gidin acıkınca heyecanlanıyorlar ya o yüzden iyi oluyor birde yarım kakaolu süt muayeneden 5 dk önce hemen gösteriyor🤗
Pembgl plnmir Çarşamba günü kontrolüm var geçen sefer açmadı bacağını inşallah bu sefer görcez doktorumuz kıza benziyor dedi sadece
Mltmbktr Pembgl merhaba ben de öğrendim kız olucak 🌸🙏 göbeğiniz çıktı mı ? bebeğinizi hissetmeye başladınız mı ?
Pembgl Mltmbktr göbeğim çıkmaya başladı aşırı durumda değil henüz ama daha önce giydiğim tişörtlerin alt karın kısmı gergin artık ben biraz hareket hissediyorum çok hafif sanki içerden birşey yumuşakça karnıma dokunuyor gibi ama net tekmeler için erken sanırım daha
Sedaimm Ben de 17oldum, lavabo ihtiyacım geldiğinde karnım geriliyor yataktan gece kalkarken zor kalkıyorum sizde de oluyor mu? Zaman zaman kasık ağrısı ve bel ağrısıda var bunlar normal midir
Pembgl Sedaimm Sedaimm benimde arada sanki çok tuvaletin gelirde dokunamazsınız bile ya o tarz ağrılarım oluyor birde düz yatınca ve çok ayakta kalınca bel ağrısı oluyor normalmiş hepsi kapı komşum 30 yıllık ebe ona soruyorum herşeyi bebek büyümeye çalıştığı için ağrılar normalmiş kaslar geriliyor dedi
tugbasare Nida_Y bende 15+5 haftalığım bugün doktora gittim bebeğim uyuyordu cinsiyet öğrenmek için uyandırmaya çalıştı bacak arasını görmek için uğraştı en son bacak arası boş kız dedi bakalım değişir mi bebek pipisi 16 dan sonra oluşur mu
Nida_Y tugbasare pipi 12-13de oluşuyor. 16da organ çoktan oluşmuştur belki doktor görememiştir bende 15. Haftada sordum görünür mü yarın cinsiyet partim olacak dedim 😅 15de çok net görünür gerekirse zorlarız dedi ama sanırım zorlamadan gösterdi bizim bebek
Pembgl tugbasare Bizim bebeğimiz geçen sefer uyumuyordu ama bacaklarını bir güzel kapatmış bağdaş konmuş gibi duruyordu doktor bayağı zorladı ultrasonla vurdu hareket etsin açsın diye bir ara çok böyle hafif gördü o zaman kıza benziyor dedi ama artık yarın inşallah öğreneceğiz ne olduğunu
Sedaimm Pembgl kesinlikle ben de aynı yaşıyorum beş ağrısını, evet büyüyor ve daha cok hamile oldugumu hissediyorum 😍
Pembgl plnmir Tabi öncelik sağlıklı olması ama nedense ben de kız istiyorum eşimde aynı şekilde kız olursa Eylülümüz inşallah martta gelecek
Pembgl Sedaimm İlk baştan beri çok heyecanlıyım biraz karnım büyüse de hamile olduğumu hissetsem diye bekliyordum yavaş yavaş hissetmeye başladım bence çok güzel duygular