Dh52 benimde riskliydi kese arkası kanamam vardı kanamam bitince ayaklandım gibi oldu evde sürekli ayaktayım resmen 🤦🏼♀️Kendimi zorla yatırıyorum ağrım oluyor gene ayakta oluyorum evde eşimle ben varım sadece siz ev işi yapıyor musunuz süpürme vs ? Nelere dikkat ediyorsunuz