14 haftalık hamileyim başından beri ara ara kullanıyorum fitil olarak dün sabah adet kanaması gibi kanamam oldu başka bir doktora gittim sakın alttan kullanma kanaman varken daha da arttırır kanamanı dedi kendi doktorum da kanamam varken bile alttan kullan demişti hangisi doğru söylüyor anlayamadım kanaması olup da fitil olarak kullanan var mı