Hosgeldinbebek Burcu3506 geçmiş olsun, isyan etmeyin inanın hayırlsı bu. Benim de boş gebelik ti kese vs herşey tamam ama bebek oluşmadı 8 hafta sabrettim bekledik. İlk gebeliklerde normal bu durumlar, başta üzülüyor insan tabi ama zamanla geçiyor herşey 💜