BegumIscanTunc Merhaba arkadaşlar 29 ağustosta kürtaj oldum acaba kürtaj olupta kaç gün sonra regli oldunuz ?
Dilek0809 BegumIscanTunc 30 gün sonra oldum ilaç vermişti zaten doktorum. Çok geçmiş olsun bu arada benim de tam 2 ay oldu
Fndkkrdu Benimde 40 günü gecmisti. Bu arada çok dikkatli olun bende hiç olmadığı kadar kanama olmuştu normalde az olurdum ilk gün kürtaj sonrası ilk adetim çok fazla olmuştu önleminizi alın kontrol edin sürekli
Hosgeldinbebek BegumIscanTunc tam 35 gün sonra oldum. Normalde 28 günde bir regl olurum 3 ay boyunca 35 günü buldu. Biraz farklı bir süreç
Fndkkrdu BegumIscanTunc kürtaj sonrası denge biraz şaşıyor sanırım çünkü benimde mesela 2. adet tarihimi hatırlamıyorum ama adet sürem değişmişti mesela 3 günde olup bitiyordum kürtaj sonrası 5 güne çıkmıştı bu adetinizide bekleyin diğer adetinizde normale döner bence
Burcu3506 Bende az önce kürtaj oldum bi daha hamile kaldınız mi neler yaşadınız bu sürecte ben çok kötüyüm çok isyandayım
Fndkkrdu Burcu3506 isyan etme Rabbim büyüktür hayırlısı buymuş demekki bende çok üzüldüm ama elimizden gelen birşey yok malesef hepimizin yaşayacağı şeyler var buda bizim sınavımız belliki. Kürtaj sonrası hamile kalma şansınız yüksek bu arada çünkü rahminiz şuan tertemiz doktorunuzun bekleme süresine uyup hemen denemelere başlayabilirsiniz bana doktorum öyle demişti.
gunesinannesiii Burcu3506 isyan etmeyin veren de Allah alan da Allah bol bol dua edin bende 1 kez düşük yaptım şimdi çok şükür 2.5 aylık hamileyim 🙏🥰
Hosgeldinbebek Burcu3506 geçmiş olsun, isyan etmeyin inanın hayırlsı bu. Benim de boş gebelik ti kese vs herşey tamam ama bebek oluşmadı 8 hafta sabrettim bekledik. İlk gebeliklerde normal bu durumlar, başta üzülüyor insan tabi ama zamanla geçiyor herşey 💜