aysenurzgr Yelizonan benim de merak ettiğim bir konu ve acaba küçük göğüsler için de uygun oluyor mu kullanımı bir de düzenli kullanımda sütü arttırıyor mu?
Yelizonan aysenurzgr Benim göğüslerimde küçük acıkcası bunu bende merak ediyorum.Pompadan pompaya fark gösteriyor bazıları cok arttırdı derken bazıları olanda gitti diyor yorumlarda okuyunca
Dolunay55 Ben ebebek kendi markası olan baby plus tekli göğüs pompası aldım en uygun fiyatlı o vardı. Yengem kullanıyordu ve çok memnundu. Elektrikli aletler biraz da şans işi aynı ürünü kullanıp çok memnun olanda var hiç memnun olmayanda var, 🤷🏻♀️
Kybele23 Yelizonan ben emzirme eğitimi aldım bir lactivistten o ilk etapta elle sağım önerdi. Bir de lansinoh için mastit yaptığı yönünde uyarıda bulundu hatta firmayla da bu konu hakkında iletişime geçtiklerini söyledi. Arkadaşım önerdi için mochiyi sordum. İlk zamanlar çok işe yaramaz ama sütün artınca güzel bir ürün dedi. Ben de mochi aldım. Elle sağım tekniklerini araştır derim canım. Annem ebe hemşire doğum nasıl olursa olsun ilk üç gün bol süt bekleme diyor. 3. Gün süt artmaya başlıyormuş. Zaten yeni doğan bebeğin ilk gün bir öğünde sadece kiraz tanesi kadar mide kapasitesi var o yüzden ilk günden foşur foşur süt akmasını bekleme göğüslerinden. Emzirme danışmanının söylediği çok güzel bir cümle var “süt memede değil kafada üretiliyor” sen sürekli sütüm yok yetmiyor gibi olumsuz şeyler düşünürsen olmaz hep olumlu düşün olumlu olsun 😍🥰
Yelizonan Kybele23 Öncelikle cok teşekkür ediyorum yazdığın icin,benim için cok güzel bir aydınlanma oldu sahiden 🥰 Bugün bu iki ürünü cok araştırdım ve aynı şeyleri okudum deneyimleyenlerden. gerçekten de olayımız kafa da bitiyor buna şu an daha cok inanıyorum sayeniz de 🥳☺️
Kybele23 Yelizonan rica ederim ne demek. Bilgi paylaştıkça güzel. Zor olacak eminim ama etraftakilere kulak tıkayacağız benim sütüm geliyor ve yetiyor diye düşüneceğiz 💕🥰😍
MinikKoala Yelizonan marka olarak bende hiç araştırmadım ama kesinlikle lazım olan birşey ben çalışan anneler için olduğunu düşünerek ilk gebeliğimde almadım çok pişman oldum çünküüü birçok kez sütüm düğümlendi ağlaya ağlaya göğüslerimi sıktım. Pompam olsaydı sağardım ☹️Ama mamuel yerine elektrikli olanı tercih etmenizi öneririm daha pratik bence 🌼
Yakamoz__gul Yelizonan lansinoh vardı kardesimin onu kullanıyorum çok memnunum. Bende çok lazım olmaz diye düşünüyordum. Dışarı çıkacakken bebeğe süt sagarim dışarda rahat olur diyordum ama sütüm baya fazla. Sabah akşam sağmak zorunda kalıyorum. Değilse taş gibi oluyor çok can yakıyor. Durumun varsa zorlamayacaksa al elinin altında bulunsun. Sütun az olursa da gogsunu tamamen boşaltmak için kullanırsın. Böylece sütün artar