havvaguclu bence az insan çok huzur köy 😀 onun koyduğu çok mu güzelmiş Allah aşkına ya. Sen varya hiç umursama icsellestirip uzme kendini de. Eşine de ki benimde annem var ben onun ismini koycam diye diretsem hoşuna gider miydi? Senin böyle yapman da benim hoşuma gitmiyor. İkimizin çocuğu ikimiz.koymamiz lazım. Dinen de öyle anne baba koyar ve güzel anlamlı bir isim.koymalari gerekir de. Lütfen bu konuda kalbimi kırmayın benim.cocigum sonuçta de. Ve huzur ismini bende ilk defa duyuyorum açıkçası. Farklı geliyor kulağa .