havvaguclu Yeni evliyim ve bi bebegim olcak 😍İlk bebegim ve heves ettigim seyler. ar ismide bunlardan biri 😊Esim eger kiz olursa annesinin ismini koymak istiyor eger ilk torunu olsaydi sorun olmazdi ama eltimin kizi var ve kaynanamin ismini koymamis madem o koymamis kendi istedigi ismi koymus bende bebegime kendi istedigim ismi koymak istiyorum.Bu arada kaynanamda bana oyle bayilan biri deil hatta dusuk riskim vardi ve ne aradi nede bi ihtiyacin varmi die sordu icimden gelmiyor yanii🙄🙄
bebegim_28 havvaguclu çok haklısın ilk torun olsa hadi neyse diğer oğlu koymamış siz niye koyacaksınız kesinlikle kabul etme kayınvaliden iyi biri de olabilir sırf iyi diye ismi konulmaz bizim kızmız olucak inşallah nehir düşünüyoruz bi ara şakasına takıldı annesinin yanında Hatice nehir mi koysak diye sadce gülümsedim geçtim eşime dedim ben anne ismi istemiyorum bu konuda ısrarlı olma diye oda ikinci teklifi bile sunmadu zaten sonuçta bu çocuk sadce onlara ait değil 😊
Nazli34 havvaguclu Allahm ya şu aileden birinin ismi koyma merakı 🤦♀️ koyma kardeşim bide pek sevmiyorum diyorsun. Çok israr ederse benimde annem var onun ismini koyalm ozaman de.
diyhomelif havvaguclu çok tuhaf valla. Şunu şunu yaparsa koyarım de . Evde ev arabaysa araba durumu yok mu? Koyamam canım de geç yol yap yani
bebisloading havvaguclu canın istediğini koy canım kimse de karışamaz valla 9 ay taşıyan sensin. Eşin kendi taşısın doğursun çok istiyosa, öyle söz hakkına sahip olsun😉
Serrax “Ar” mı koyacaksın canım,haya anlamında olan? Bu erkeklerin anne babalarının adını koyma merakını da bir türlü anlamıyorum ya. İkna etmeye çalış,annesinin adı ne?
havvaguclu bebegim_28 ayenn oylee eltim ve esi kizlarina kendi istedikleri ismi koymus benim esim annesinin yaninda hep dior senin ismini koycam fln.İnsan der ki gelinim ne isterse onu koysun belli kendiside istiyor🙄Esim cok anneci o yuzden hic baskasi icin arami bozmak istemiyorum eger erkek olursa ikimizin ortak aklinda bi isim var ama kiz olursa napcam bilmiyorum 🥺
havvaguclu Nazli34 vallaah ne yalan soyliim esimde oyle dior senin annen ve benim annem ikisinin ismini koyalim dior ama benim annem hic sevmez oyle seyleri cok anlayislidir benim annem. sonucta benim bebegim benim cocugu omur boyu o isimle seslencem ve kaynanamin ismiyle seslenmek istemiyorum 🙄
bebegim_28 havvaguclu sen şimdiden kabul etmişsin biraz diren bence bu çocuk sadece sana ait değil ikimizin ortak kararı olmalı ben anne ismi istemiyorum koyarsan da hakkımı helal etmiyorum diye restini çek
Fxfx havvaguclu eşinizle aranızı bozmak istemiyorsanız ve ikna edemezseniz 2 isim koyarsınız.. Cocuklarım çift isimli ve ben hangisini söylüyorsam herkes öyle sesleniyor😊 siz de kendi istediğiniz isimle seslenirisniz.. Biri bişey diyecek olursa da k. Validemin ismiyle çağırmak saygısızlık gibi geliyor dersiniz 😉😉🤭
havvaguclu bebegim_28 Diyorum yaa esim cok annecii sozde annesi onun icin cok fedakarlık yapmis mecbur yapcak senin annen yanii ismini koymayi kendine bi borc yapmiss bende defalarca istemiyorum dedim amaa nafileee
diyhomelif havvaguclu eee tamam yapmazsa koymazsin yavrum hangi kaynana gelinini sever msdem ismini koymani istiyor bir karışılığı var yani
Tugce1450 havvaguclu Vala aynı sorun bendede var benımkı erkek ilk cocugum esim tutdurdu bahattın ismini koymak ıcın sanki cocugu ana baba ismini koyunca başları göğe erecek ustelık kayınpederın ısmı bahattın 😁 dusunsene el kadsr bebeyi bahattın dıye sevdıgıni, 😂 artık son care ıkı ısım koymakta buldum bır ısmı bahattın dıger ısmıde benım seçimimle Baran olacak ınsallah 😁
havvaguclu Tugce1450 cok zor bi durum yaaa 😂sanki onlar 9 ay boyunca tasiyip her zorlugu goruyorlarrr 🙄🙄🙄