Esmer000 Sibelcet 40+4 olduk hayla birsey yok dr soyledi yarin suni sanci verelim bebisi alalim suni sanciyla dogim yapan varmi ?
Yaseminakkoyunk Sibelcet bitti 40+2 yim. Nişanım dün gece geldi sancılarım var bugün sancım olmazsa yarın suni sancıyla doğum başlatılacak