Mom10 Sibelcet 39+3 uz bizde hamdolsun 🥰ama ne sanci ne su ne nisan hic bir belirtimiz yok bekliyoruz 😅hepsi hayirla gelsin insAllah 🥰
selin4141 Zeyha1 benim bebeğim 3700 normal doğum dedi bekliyorum fakat bir belirti yok sizin gibi suniden de korkuyorum yarın ki kontrolde bakalım ne dicek
Beetl_16 Son 10 🤦🏻♀️ Ne nişan, ne açılma, ne sancı hiçbişey yok 😂 çok merak ediyorum ne zaman doğurucam
Sibelcet aymacavi bende yalandan sancilaniyorumm geri oturuyorum oturdugym yerde valla baska hic bi seey yok 😂
Selinodemis01 Zeynepli1234 benimdr son 8 sadece sıcak dus alirken hafif sanci giriyor ama yok bişey ya
Tugba09 Son 10 benimde ama yalancı sancı da yok😥 arada bi kasılıyor sadece oda yalancı sancı sayılıyormu ki