annecikk_ Dyguak benimde 28lerde baslamisti doktor alttan muayene etti rahim agzi kapali bisey yok dedi kac kere sertlestigi onemli dedi Ama dun gece butun vece boyu hic gevsemedi hep tas gibiydi gitmedim uyumusum 🤦🏻♀️
Edakoc B3nde 27 haftalik hamileyim kizlar benimde son 3 gundur var sertlesmem bebk bi sagda sertlesio bir soldaa ya
Selda_29 Bugün kontrol de doktorum sertleşme, kasılma, adet ağrısı gibi ağrı, kasık ağrısı normal dedi yalancı doğum sancıları bunlar korkulacak bir şey yok dedi