Nn20 Maşallah ne güzel bir doğum olmuş Allah analı babalı büyürsün bahtı açık olsun inşAllah 🤲🏼Hangi hastanede doğum yaptınız?
Canss Nn20 aydında doğum yaptım birden hastaneye gittiğimiz için kendi doktoruma gidemediğimden Kadın doğum acilinden girdik özelde doğum yapacaktım iyiki de devlete gitmişim özelde bu kadar ilgili değiller ebem sürekli yanımdaydı annemle beraber çok yardımcı oldular bana
biokadin Canss Rabbim analı babali büyütsün inşallah bize de böyle güzel hikayelerden yazmayı nasip eder rabbim işte doğum deyince insan korkuyor her insanın canı tatlı olduğu için bir de canından can çıkıyor inşallah rahat bir şekilde bebeğini büyütürsün canım benim okurken hüzünlendim 🙂😢
fatmaozdemir1 Canss ben 8 cm e kadar geldim ama ıkınma hissim hiç olmadı sezeryan oldum kanala girmedi diye şimdi normal düşünüyorum ıkınma kısmı zor mu😢
Canss fatmaozdemir1 ıkınma gerçekten o kadar kolay ki ben bile hem doğumdan korkan biri hemde canı çok Tatlı biri olarak asla yapamam derken 2 ıkınmada oğluşumu kucağıma aldım😍
_eesi Canss çok çok mutlu oldum sizin adınıza☺️ Tam hayalini kurduğum bir doğum olmuş Rabbim bana da nasip etsin inşallah 🙏🏻
Ikoo55 Gozunuz aydin 🥰bende 18+2 haftalik hamileyim oglusuma allah hepimize kolay dogum nasip etsin helede benim gibi dogumdan cok korkanlara🙏🙏😇
Canss Ikoo55 bu hayatta korktuğun tek şey doğumdu ve normal doğum yaptım sadece doğum zamanında birazcık kendinize güvenmeniz gerekiyor sonunda bebeğinize kavuşacağınızı düşündükçe emin olun hemen doğuruyorsunuz kendimden biliyorum 😂
Hanife_ikranuR Canss ya ne guzel sen anlattikca ben yasadim benim uzun bi sanci suresinden sonra sezeryana aldilar ve o kdr istiyodum ki normal dogum insallah ssvd yapmayi cok istiyorum hayirlisi gule gule buyut oglusunu canim
Boncuk61 Canss Dikişin var mı canm kesi atoyomuşlar çatala çıkınca canlı canlı ondn ben korkuym snrdan çok ağıryomuş
Canss Boncuk61 7 tane dikişim var ama uyuşturuyorlar hissetmiyorsunuz bile ben sanıyorum ki hiç kesmediler dikiş atacakken ne dikişi diye sorduğumda öğrendim kestiklerini☺️
Sevcaninan Canss Allah analı babalı sağlıklı sıhattli büyütmeyi nasip etsinnn Allah bize de böyle kolay doğumlar nasip etsin inşallah 😊
BanuK prensprensesannesi__ bende de öyle. Bir de normal doğum için sıkıntı yok bebek aşağı inmiş ama kanalda değil dedi doktor o da stres yaptı beni. Bekliyoruz bakalım.. 10 gün mü olur daha mı kısa sürer ama hiç bir belirti yok 🤷🏻♀️
BanuK Canss Allah sizlere bağışlasın, analı babalı büyütsün. Böyle güzel hikayeler okuyunca bir heves geliyor keşke bizimki de hemencik gelse de ,geçse gitse bitse bekleyiş🤱🏻
Canss BanuK ahhh çok iyi bilirim son 1 ay kala bırakın günleri saatleri sayıyordum tam 40. Haftada doğdu gününü bekliyormuş demek ki☺️
Eminerd Canss suan 40 haftalığız darısı başıma ama tık yok sabahtan beri 🙄 yarın muayeneye gidicem bakalım nolcak
Canss Eminerd açılmam 1 cm den yukarı çıkmadı günlerce tam ümidimi kestim artık sezeryan isteyecekken randevuma 3 gün kala doğum yaptım hiç belli olmaz☺️
Canss prensprensesannesi__ o son 2 hafta hiç geçmedi benim için son güne kadar doğmucak bu çocuk ben bunu doğuramıcam derken bir sabah ansızın ben geliyorum dedi resmen😍