Tam 40. Haftada gelen mis kokulu oğlum 😍
39+5 haftalıkken akşam saat 21:30 gibi nişanım geldi Sancılarım da vardı ama sıklaşmadınız bekledim dayanamayacak gibi olduğum zaman hastaneye gittik. Doktor daha 1 cm açılmam olduğunu ve doğum ne zaman başlar kesin bir şey diyemeyeceğini söyledi. Yatış verdi ne kadar yatacağım belli değil ve evim hastanenin hemen arkasında diye imza atıp hastaneden çıktım. Evin içinde yürüdüm bol bol sancım geldikçe ama bana mısın demedi. Sabaha karşı 4 de uyanıp sürekli tuvalete giriyordum uyandığımda da iç çamaşırım ıslaktı saat 7 gibi eşim sesime kalktı oturduğum yer ıslanıyor ve ben neredeyse tuvalete taşınmıştım. İlk önce idrarımı kaçırdığımı düşündüm sonra sızıntı şeklinde suyum geliyor olabilir mi dedik saat 7:45 de hastaneye gittik hemen muayene ettiler saat 8 ve benim yatışım yapıldı🙈 saat 9 gibi tam bir şeyler yiyecekken sancım artmaya başladı oturduğum yerde oturamaz oldum sürekli dolanıyordum bu arada açılmam hala 1 cm. Doktor sancın var bekleyelim biraz olmazsa suni sancı veririz dedi. Sancılarım artık tamamen düzene girdi 4-5-6 cm derken ben kendimi sağa sola atıyordum neredeyse sancılardan. En son 8 cm açılmam olunca dayanamıyorum artık nst cihazını söktürdüm yürüyen biraz dedim 2 adım attıkça sancım geliyor. Sancım geldikçe durduğum yerde duramadığım için sürekli ya eğilip kalkıyorum ya da yürüyorum. Eğilip kalkarken ıkınma isteği geliyordu istemsizce bende sanıyorum tuvaletim var🤦🏼♀️ Nstyi söktürüp tuvalete girmeye çalıştım ebe bana olduğun yere yap madem kakan var dedi. Yapamıyorum diye ağlamaya başlayınca yat bi son kez muayene edeyim o zaman seni dedi ve süpraaayyyzzzz kakam yokmuş bebeğin kafası görünüyordu doğumhaneye kadar yürüyelim faydası olur dese de adım attıkça istemsiz ıkındığım için mecbur sandalyeyle götürdüler. Doğum masasına çıktım ıkın dedikçe ıkındım ilk ıkınmada kendimi korkudan geri çektim ne olursa olsun kendini geri çekme dedikten sonra tekrar ıkınınca kafası çıktı son bir kere daha dediler ve derin nefes alıp tekrar ıkınınca bir de baktım oğluşum çıktıııı😍kızlar ondan sonraki duyguyu tarif edemiyorum😍 2 de girdiğim doğumhaneden 2.10da çıktım. Hep okuyordum burda doğum hikayelerini bir gün bana da yazmak nasip olur mu diyordum ve nasip oldu🙏🏻 Bugün yatış yarın taburcuyuz inşallah☺️