Biranne02 MehZey göğüs şişkinliği ağızda tatsızlık adet olacakmis hissi gerginlik kabızlık bunlar hep belirtiymis
Purpura26 Biranne02 Inşallah vardır sabah koşa koşa gidip test almalısın 😃 güzel haberlerini bekliyoruz 🥰
MehZey Biranne02 evet belirti bunlar akintin var mı benim ilk haftalarda sulu beyaz akintiydi sonradan tam krem gibi oldu
Biranne02 MehZey evet hemde bayaga akıntım var beyaz ya kızlar acaip umitlendim ben olumsuz olursa çok üzülürüm ya
Gulsen4224 Biranne02 canım benimde öyle karnım belim agrırdı ama leke gelmezdi bi baktım 8 gün olmuş şüphelendim beklemiyordum ya test yaptım pozitif çıktı bekle az daha sonra erken gebelik testi al
Gulsen4224 Hanife_ikranuR ben öyle yapmıştım evde yoktu pozitif çıkmıştı sonra test yaptığım dada pozitifdi🤭
Purpura26 Biranne02 Canım normalde sen mi korunuyordun eşin mi? Ben hap ile korunuyorduum bıraktım bu ay kanamam çok az oldu.