Biranne02 Kızlar ya adetim 5 gün gecikti ama her gün adet olacakmis hissi var karnım adet olcak gibi agriyor. Bebekte istiyoruz 1 buçuk aydır korunmuyoruz hiç acaba diyorum tutmusmudur buda bir bebek belirtisi olabilir mi ?
Birgul Biranne02 canım baya geçikmiiş bi test yap istersen, çünkü hamilelikte adet olacakmışsn gibi belirtiler oluyor zaten kasık ağrısı bel ağrısı gibi.
MehZey Biranne02 biliyor musun ne olacak testte ikinci çizgiyi görücen Allahım ben ne yaptım nasıl bakıcam yetecek miyim ona ben anne mi olacam diyceksin sonra da dediğin herşeyi unutacaksın 😀
Biranne02 Birgul evet tam olarak bu saydıkların var bende. Ya test yapmak istiyorum. Olumsuz sonuç alırsam uzulucem biliyorum. Ama test yapıp olumlu sonuçta alabilirimm. Çok mutluda olabilirim annelik tam olarak bumudur acaba bu ikisi arasındaki heyecan ☺️
Biranne02 Kızlar şansıma bugun çıktım dışarı almak için nöbetçi eczaneyi bulamadim yakınımda heryer kapalı test alamadım of ya
Hanife_ikranuR Biranne02 ya internette evde yapilan dogal testler okumustum karbonat varsa yapsana bi yada o testi izlesene youtubeden guzel haberlerini aliriz canim insallah
MehZey Biranne02 kız kocana söyle nöbetçi eczane arayıp bulsun test alsın benim kocam kaç defa aradı 😃
Gulsen4224 Hanife_ikranuR ben öyle yapmıştım evde yoktu pozitif çıkmıştı sonra test yaptığım dada pozitifdi🤭
Esraguler Biranne02 şuan benimde öyledi hamilelik testi aldım pozitif cıktı canım bi tarafı silik seninde öyledir eger düzensiz bi adet dönemin yoksa yapmalısın bi test
Hanife_ikranuR Tezcansadulla idrarin icine karbonati dokunce kopuruyo oda pozitif oldugunu gosteriyomus ne biliyim 🤣
Tezcansadulla Hanife_ikranuR dur bakim deneyeyim ilk idrarmi olmasi lazimmis gerci benim daha 8 gunum var adete :/