Metlem sezeryan olan biri olarak söylüyorum sakat kalmadım yarım insan olmadım cahil insanların lafını dinleme derim eğer içinde sezeryan olmak geçmiyorsa ben bu dogumu normal yaparım diyorsan suni iste ve bekle olursa olur ama olmasa sezeryan olursun sonucunda denemedim demessin ama olurda normal olmasa riskleride düşün iyi karar ver iyice araştır derim ben 1 haftada topladım yarım insan oluyor ne demek ya hangi cahilce bir kafa bunu söyler kesin bunu diyen eski kafalar 😂 ne bel ağrım var ne başka bişey allaha şükür şu sezeryanı böyle kötülüyorlar ya deli oluyorum yapamadıkdan sonra durum vucut müsait olmadıktan sonra zorlamı cıkarcan bu şekildde baskıya maruz kalan bir kaç arkadaşım ve akrabam bebeğini kaybetti böyle seyleri burda söyleyip kımseyi korkutmak istemem ama insanı zora sokuyorlar yazık günah hamile bir insana böyle baskı yapılması bence cok yanlış 🤔