Kızlar merhaba. 38+2 haftayım bebeğim 3500gram olmuş. Kafamda hep normal doğum vardı ama bebeğim 1 haftada 500 gram alınca nasıl doğurucam diye korktum. Doktoruma belirttim ve zorlanırsın dedi. Zaten doktorum sezaryen taraftarı😢 şu son ayda doktorumdan çok soğudum. Doğru düzgün bilgilendirme yapmadı ve beni normal doğumla ilgili hiç cesaretlendirmedi. Geçenlerde hafif pembe az miktarda akıntım oldu ben de doktoruma mesaj attım ve bana yazdığı tek şey “olabilir”. Çok bunaldım zaten bir an önce doğurmak istiyorum ve doktorum da bu kadar ilgisiz olunca çok üzüldüm. Bu kadar sezaryen taraftarı olsaydı hiç ona gitmezdim. Doktor bi insan için gerçekten çok önemli bir etken😢 sezaryen günü aldım haftaya perşembe doğurucam biraz acele bir karar aldım ama vicdan azabı da çekiyorum😓 acaba normal için beklese miydim diye düşünüyorum sürekli. Bir de çevre baskısı var tabiki. Yok sezaryen olan yarım insan gibi oluyormuş bilmem ne bilmem ne. Normal yaparsan için temizlenir falan filan. Çok sıkıldım gerçekten. Sezaryen olan arkadaşlarım neler yaşadınız? Sezaryen gerçekten anlatılan kadar kötü mü? Bebeğim için yanlış mı yapıyorum😢 sezaryen olup çok memnun kalanlar var mı? Yorumlarınıza ve tecrübelerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler 🤰