Mydarlin tubik_ anlamları var ama isim olarak koymak uygun değil dememiz daha yerli bence😊 misal maide kur an da geçiyor ama sofra yemek anlamına geliyor. Bunu demek istediniz sanırım.
hamisanne33 dmtbrcnr canım yanlış anlama ama talya biraz rus kadinlarin isimlerine benzettim belki ondan yabancı isim gb geldiği için ona takmıştır. Bende kiz olursa alya koymayı düşünüyorum istersen t harfini at alya da çok hoş bi fikir yani 😙😄
dmtbrcnr hamisanne33 Yok canım Rus ismini niye yanlış anlayayım benim için sıkıntı yok Rus ismi dr olabilir anlamı güzel olsun sadece 🥰 ki sordum caiz değil denmedi diyanetin sitesinde 🥰🙏🏼
tubik_ MutluAnnnecik zeyd artmaktan ziyade ileri giden kişi demek hz muhammed in de evlatlığının adı, agah Farsça Bir isim ve haber getiren kişi demektir. Gayet anlamlılar.
Mydarlin tubik_ bazen yanlış anlaşılabiliyor geçen bir postta komşu kadının yemek getirmesi ile ilgili bizim anladığımızı annelerden biri yanlış çok farklı anlamıştı. O yüzden herkes leb demeden leblebiyi hemen anlayamayabiliyor😊
Ipek0z dmtbrcnr bi hocaya sorun o zaman imama mesela. İsim ne ki bu kadar problem oldu? Belki yardımcı olabiliriz bildiğimiz bir isimse
dmtbrcnr Ipek0z işte bi anlasam 🤷🏻♀️İsim Talya fetva hattı kapanmış ama e devlet üzerinden sordum caiz değil demedi 🥰👍🏼
dmtbrcnr meltem61_asel hayatta değiştirmem dedim zaten ama başka isimle çağırmasına da tahammül edemem yani 😓
dmtbrcnr MutluAnnnecik sordum e devlet üzerinden soruluyormuş artık diyanete oraya yazdım ve uygunsuz bir durum olmadığı söylendi caiz değildir denmedi 🥰👍🏼
dmtbrcnr Zynprc evet canım bana da dönüş yapıldı hemen akşamına 🙏🏼çok teşekkür ederm 🥰caiz değildir denmedi 🙏🏼 anlamında ıygunsuz bir şey de olmadığı söylendi 🥰🙏🏼
Gulgok dmtbrcnr bizzat kendi ismim için müftülüğe gidip görüştüm. İsmin anlamı önemli olan. Ölümlü bir anlam içermesi gerektiği söylendi