EdaY34 Momster 21e girdim şurup varsa onu sorucam haklısınız yorgunluğum çok ve bacak ağrılarım var yatarken ondan oluyor demek ki
sue92 Hap içemiyosanız suda eritilenleri deneyin. Ama içseniz iyi olur aslında. Malum salgın hastalıkların mevsimi de geliyo. Vücut direnciniz yüksek olur. Hamilelik dolayısıyla bağışıklık sistemimiz de pek kuvvetli değil👎🏽
Aysel_11 Bence içmelisiniz benim görümcem de içmedi doğumunda kanı 7lere düşmüş sapsarı olmuştu zor toparlandı ve onun ki şişe olandandı onu içmek daha zordur kokusunu alıyosunuz sonuçta içmedi sonra yükseltmek için ne yapıcağını şaşırdı . bana gelirsem bi decavitim var yemekle birlikte alıyorum sonra damlam var ve omega 3 üm var haftada iki kez balıl yersen kullanma dedi ama yiyebiliyorum ama her zaman denk gelmiyo kullanmaya devam onu da decavitle dönüşümlü onu da yemekle birlikte içiyorum ve Allaha şükür ne kabız ne bişey yaptı ki sadece tuvalet rengim değişti birde aksine hergün büyül tuvaletini yapamayan ben şimdi hergün yapıyorum yani birde bebeğim çok sağlıklı bende ne hasta ne şey olsun bence mutlaka kullanın
Nisa_nurr EdaY34 bende demir ve kan ilacını içince sonra ki gün tansiyonum düşüyor ne yemek hazırlayabiliyordum ne yerimden kalkabiliyordum, arada bir ıciyorum bende maalesef ki
Bebek-geliyor EdaY34 rica ederim. Bende kapsülü çok zor içiyordum şurup verdi onu hiç içemedim sulandırdım yine içemedim. Şimdi gyna ferro pembe renkli hap içiyorum çok şükür rahatladım.
Sydabskrt EdaY34 aynen daha neler neler olucak emin ol mutlaka iç yani bacak krampları falan artıyor sırt bel ağrıları kasik ağrıları erken doğum riskine karsida kullanılıyor yani ..acidankivranir bir ağrı kesici atmazdım ben bebek için mecbur kullanıyoruz napalim 🥰
EliffCandan EdaY34 hamileliğin ilerleyen aşamalarında şart bebeğiniz için kendinizi zorlayın ilk haftalar sıkıntı değil ama Demir ilerleyen aylarda çok önemli
Beneklikedi EdaY34 bana sabah akşam Demir ilacı yazdı Dr, kan değerlerim normalin altına düştü gebelikte.. ben akşamları içmeyi bıraktım, Dr a söylediğimde çok kızdı.. kafana göre bırakmamak lazım.. doğumdan sonra çok zorlanırsınız..
Canimannem EdaY34 Demiri içmemen kandaki hemoglobin seviyeni düşürür. Ameliyat esnasinda allah korusun kanama falan yasarsan sıkıntı cekersin. Ayni zamanda bebek icinnde kan ilaci cok gerekli. Bence ic 😊
Derenannecik45 Bende içmek istemiyorum afedersiniz dışkım siyah oldu sabah acıyla kaldırıyor iğrenç bişey bence bişeye yaramıyor kabız yapıor ve vuzudum daha halsiz 😢