EdaY34 Bak bunu çok iyi yapmışsın. Ben ilk üç bıraktım sigarayı, çok tek tük içtim ama sonra bazı şeyler yaşadım ve tekrar çoğalttım sigarayı, biraz da bu yüzden çok dikkat ettim sanırım doktorumun verdiği ilaçlara çünkü o da biliyordu sigara içtiğimi. Doğum yaptım ve hala içiyorum🤦🏼♀️ Benim için çok zor oldu bu sigara olayı..