Fulya1993 doktora her gittiğimde normal gelişimi falan demişti hareketi az falan hiç dememistim cuma günü kontrolüm var o zaman sormayı düşünüyorum dediğin gibi normal derse bende artık biraz daha rahat olmaya calisicam yoksa zamanda geçmiyor böyle birşey mi oldu neden böyle derken 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️