30+1 deyim. Benim de öyle. Hareket hissediyorum ama güçsüz hareketler sanki. Bu durumu kafama takıyorum. Doktor suyunun, içeride hareketlerinin normal olduğunu söyledi. Hiç hareket hissetmezsen gel dedi. Burada “tekmeler canımı acıtıyor” “öyle bir vuruyor yerimden kalkıyorum” gibi yorumlar okuyunca insan ister istemez endişeleniyor. Son 3-4 gündür çok şükür daha güçlü.