Benim hamile kalınca biraz büyüdü. Ama hiç bir zaman ameliyattan önceki boyutuna gelmez demişti doktor. Biraz büyüyünce süt anlamında umutlandım ama bakalım hayırlısı. Lakin 9. Ayıma kadar dahada büyür ve sonrasında küçülme olmazsa tekrar ameliyat olurum. Çünkü çok kolay bir ameliyat. Ben istanbul’da ameliyat olmuştum. Doktorum Serbülent Güzey’di soranlar için. Tavsiye ederim. O zaman 6000₺ ödemiştim. Şu an ki fiyatını hiç bilmiyorum.