Benim mememin tekinin kahverengi kismi beslenemedi ve alındı olk ameliyttan sonra oraya gobekten deri alip yama yapildi 2. Bir ameliyatla. Ama oburunden sut gelcek demisti. 2 kg dan fazla doku cikti toplamda ve ameliyattan sonra memem büyük olduğu icin kucuk küçük yağ nekrozu adi verilen bzeler kaldi oari da alalım dedi islerim vardi sonra gelirim dedim gitmedim iyi hylular diye. Cok sayıda fibrokist de vardi. Simdi sağlam mememin ucu beywz kabuk bağlıyor arada sanirim allahjn izniyle inşallah gelecek. Ama gelmeyecek tarafta sut kanallarini da aldi mi bklmiyorim almadiysa sancılı bir şekilde kuruma sureci olcak orda. Allah yardımcımız olsun.