Kelebenkkk ah canım benim yıllardır o sorunum.var gebeliğinin son günlerinde aşırı derece büyüdü ve şişti herşey normal ken normal doğumda patlama ihtimali olduğu için ki benim ki çok 4. Evre basur olmuş cerrahta gördü zorunlu sez ile aldılar bebeğimi 40+1 de normal doğum riskli bulundu ve dohumdan sonra da bayagi geriledi basurum bebek de çok baskı yapmış ama doğumdan 2 gün evvel o basurun sancısını çok çektim doğum sancisina bedel diyorlar çok zor bi durum.aman kabız olmayin