2020ARALIK Eceunverkanra evet maalesef öylr ama bir umut bir sabah uyanınca geçer mi diyordum ama nafile😁
Smyrpd 2020ARALIK yalnız değilmişim ben de 27. Haftadayım bi iki gündür çok zorluyor nefesim beni de 😑 ara ara oluyor Allahtan sürekli öyle değil ya yoksa dayanamazdımm Allah hepimizin yardımcısı olsunn 🙏
Tazeanne-96 Smyrpd o haftalarda benimde çok sık oluyordu. Sol tarafıma bir ağrı giriyordu nefesim daralıyordu . Rahim büyüdüğü için akciğerlere baskı yapıyor arkadaşın dediği gibi ama bu süreç geçici yeterli yer açıldığımda rahata erersiniz . İnş
MinikKoala 2020ARALIK ben daha 13 haftalığım hemen nefesim kesiliyor evde bi bunalıp cam açıyorum bi üşüyorum camın dizine koltuk koydum bütün gün orda vakit geçiriyorum utanmasam orda uyucam