Rabia88 10+1 iz. Ben de bebeğim için kuran okuyorum ama şu ara baş ağrısından bulantılardan açamıyorum. Ama tesbihlerim var hergün onları çekiyorum her birinin ayrı niyeti var. Ben tek başına kahvaltı yapmaktan nefret ediyorum. İş güç de doğru düzgğn yapamıyorum. İnsan rahatsız olunca canı hiç birşey yapmak istemiyo. Allah razı olsun dediğin gibi benimde kocam yapıyor çoğu şeyi bide ufağız diye şuan risk dönemi diye daha titiz hiç birşey yapma diyo. Ama işte kocam çok geç geliyo ve işin kötüsü ben yemekte yapamıyorum o yüzden kocam tok geliyo. Bana da bazen dışardan getiriyo bazen sağolsun komşularım getiriyo öyle böyle geçiniyoruz işte. Şu zorlu zamanlar geçse herşey yoluna girecek öyle umut ediyorum ama bakalım☺🤷🏻♀️