Kurtum Bebeto bende başlarda 2.5 tüketiyorudum normalde suyu sevmem. Şimdilerde gece helaya on kere kalkmaktan yorulduğum için helaya kalkma korkusuna 1.5 hatta 1 litreye kadar düştüm. Ama bu kötü birşey ne yapsak yaaa çok üzülüyorum su çok önemli 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Rabia88 Kurtum akşam az için ama gün içinde farkı kapatmaya çalışın bende gece kalkmak istemiyorum o yüzden sabah öğlen çok içmeye calisiyorum
Kurtum Rabia88 önceden bunu çok iyi başarıyordum ama şimdi öğlene kadar uyuyorum zaten günün yarısı gidiyo e kahvaltı falan derken kendime gelmem 3 ü falan buluyor. Bide 10 da yatarız biz aile kuralı olarak kocam erken gidiyo işe ve yoruluyo erken uyumaya ihtiyacı var. E haliyle beraber yatmak gerektiğinden ben de giriyorum yatağa hemen uyuyamasam da çıkmıyorum yataktan ve kocam hemen uyuyo ben gece helaya kalkmaya korkuyorum. Ondan ve uykumun bölünmesinden nefret ediyorum o yüzden en geç akşam 8 gibi su içmeyi kesmem lazım. Normalde günde bi barda su ya içerim ya içmem o kadar aram yok suyla ve şimdi devamlı su içmek helaya gitmek çok bunaltıyo. Bunlar bahane biliyorum ama kendimi kandıracak bi çözüm bulup bu işi başarmam lazım bebeğim için ☺
Rabia88 Kurtum anladım ama belki bilirsiniz hamilelikte çok uyku iyi değildir diye biliyorum benim de uykuya hiç aram yoktur eşim 5-6 gibi kalkıyor bende uyanık oluyorum gece en erken yarımda uyuyoruz eşim ise gittikten sonra en geç 9 gibi kalkıp 11 olmadan kahvaltıyı bitirmeye özen gösteriyorum
Rabia88 Gizem25 son zamanlarda duyuyorum alkali su daki mineral gibi bişey olması lazım kalitesini gösteriyor
Dsa Gizem25 pH seviyesi yüksek olan suya alkali deniliyor. Evde kendiniz hazırlayabiliyorsunuz. Suyun içine Karbonat katarak.
Kurtum Rabia88 evet duydum ama ben gurbetteyim çevrem de yok. Ve çok bulantım baş ağrım var inan gün geçsin diye ne yapacağımı şaşırıyorum. Ve çok yorgunluk da var vücut uyumak istiyo yani. Kalkıp kusma nöbetleri geçirmekten daha iyidir uyumak diyorum uyuyorum. Normalde de severim uykuyu. İş güç de yok. Ne yapayım. Erken kalkınca biraz dolanıyorum yapacak iş de yok gidecek yer de yok evde canım sıkılıyor. Evimde televizyon bilgisayar da yok canım sıkılıyo en iyisi yatayım diyorum tekrar yatıyorum ☺ Belki biraz iyi olursam misafirliklere giderim ama şimdi kimseyi çağıracak halim olmadığı için kimseye de gidemiyorum. Öyle işte. Bulantılarım azalınca biraz daha yoluna girer işler diye tahmin ediyorum inşAllah.
Rabia88 Kurtum amin inşAllah kaç haftaliksiniz benimde hiç çevrem yok evde yalnızım ve gün nasıl geçiyor anlamıyorum zamanlı yapınca herşeyi sanırım daha kolay geçiyor günum erken basliyor sabah kalkıp kahvaltı yapıyorum meyve yiyorum öğlen Allah kabul ederse Kur'an okuyorum çok iyi geliyor 2 gibi öğlen yemeği yemeğe çalışıyorum zaten akşam üstü yemek yapıp eşimin gelmesini bekliyorum o gelince çay kahve meyve Faslı başlıyor bunları o hazırlar akşam pek bişey yapmam ama yine de yarimdan önce uyuyamıyoruz
Rabia88 Kurtum bı de en büyük artım sanırım anneme çekmiş olmam MaşAllah hiç bulantim ve halsizligim olmadı 😊
Kurtum Rabia88 10+1 iz. Ben de bebeğim için kuran okuyorum ama şu ara baş ağrısından bulantılardan açamıyorum. Ama tesbihlerim var hergün onları çekiyorum her birinin ayrı niyeti var. Ben tek başına kahvaltı yapmaktan nefret ediyorum. İş güç de doğru düzgğn yapamıyorum. İnsan rahatsız olunca canı hiç birşey yapmak istemiyo. Allah razı olsun dediğin gibi benimde kocam yapıyor çoğu şeyi bide ufağız diye şuan risk dönemi diye daha titiz hiç birşey yapma diyo. Ama işte kocam çok geç geliyo ve işin kötüsü ben yemekte yapamıyorum o yüzden kocam tok geliyo. Bana da bazen dışardan getiriyo bazen sağolsun komşularım getiriyo öyle böyle geçiniyoruz işte. Şu zorlu zamanlar geçse herşey yoluna girecek öyle umut ediyorum ama bakalım☺🤷🏻♀️
BatuveSelim Rabia88 2 litre tüketiyorum, gece yatmadan çok içmemeye çalışıyorum malum wc durumu. Erikli, saka, dinçsu vb. Markaların 5 litreliklerini kullanıyoruz
Rabia88 Kurtum esimde sürekli söylüyor kendine nazar ddegdireceksin diye hatta doktoruma defalarca belirtim yok diye korkup gittim en son eşime şikayet etti yasakliyorum düşünmesin kusmak çok mu iyi sanki diye söylendi bende bıraktım 22+2 olduk inşAllah bundan sonra olmaz 😊
Kurtum Rabia88 yok yok daha olmaz artık. Bu her kadında ve her hamilelikte değişiyor. İlk seferinde hiç bi şikayeti olmayan ikincisinde bulantı ve kusmaları yoğun yaşıyabiliyor. İnşAllah hiç bi hamileliğinde sıkıntı yaşamazsın canım. Bak saat kaç oldu ben normalde on dedim mi uyurum. Uyuyamıyorum bir başım çok ağrıyo. İki mide bulantısından gün boyu bişey yiyemedim karnım aç. Açlıktan da uyuyamıyorum. Ya işin kötüsü yemek yiyosun miden bulanıyo acıkıyorsun açlıktan bulanıyo. Yani öyle zor durum ki. Canım bişey çekti gündüz aldırdım kocama azıcık yedim midem bulandı zorlamaya çalıştım yanında ayran içip bulantıyı bastırmaya çalıştım olmadı. Aradan bi saat geçmeden hepsini olduğu gibi çıkarttım. Yani çok şükret ve çok dillendirme fark etmezsin nazar değerse Allah korusun sen de çekme diye söylüyorum bizim çektiklerimizi tatlım 💋💋 MaşAllah sana
Bebeto Kurtum kaçıncı aydasınız ? Ben de 17. Haftadayım benim de geçti diyorum tam bazen acayip bulanıyor hala acıkınca yemek yedikten sonra aynı durumdayız nerdeyse ben de gurbetteyim arkadaş çevrem var ama yine de her gün görüşülmüyor tabiki ben de genelde öğlene kadar yatıyorum midem bulanınca mecbur kalkıyorum 🤭
Kurtum Bebeto 11+2 yiz bizde. Ben de bu aralar geçer diye ümit ediyordum senin hala geçmediyse yandık yav 😌
Milkshake1987 Rabia88 merhabalar bende su konusunu araştırdım vücuda yarayan birde yaramayan sular var alkalize oranı yüksek sular tercih ederseniz oldukça sağlıklı ve günde zaten alkalize suya başlayınca 3 litre mutlaka içiyorsunuz çünkü içtikçe içesiniz geliyor suan piyasadaki en iyi su Saka marka su araştırın isterseniz