Kbrazs Frdglp o kadar erken dedigin 38.haftaya geliyo zaten dogum icin normal bir zaman bu ikinci gebeligim sezeryan olucagi icin bu haftada oluyo.
aysenurzgr Hayalbebek erkek bebek olduğu için mi ben minyon olduğum için mi bilmiyorum canım ama benim bir oğum 36 diğeri 38 haftalık doğdu 40 beklemedik hiç ☺️
Brokoli42 Benim de sat 6 mayıs- doğum için son 10 şubat gösteriyor doktorum da öyle söyledi. Kızım olacak Allahın izniyle.