Hira_meyren Drydrya bende 19 +1 haftalgim sizler hareketleri sureklinhisediyormusunuz benim 4 .cu bebegim biraz da kilo var bazen hisediyorum bazen hisetmiyorim
aysenurzgr Drydrya 18 şubat görünüyor ama iki oğlumda erken geldiği için 18 şubatı beklermiyiz bilemiyorum. ☺️
ilknr_ylmz94 Taze-anne emin misiniz bende yarın 19 a giriyorum ama sağlık ocağı da doktorum da takvim de 1 şubat görünüyor
Taze-anne ilknr_ylmz94 doktorumla henüz konuşmadık doğum zamanını. Ama uygulamada sat ı ( 10 mayıs )girince 14 şubat gösteriyor.
aysenurzgr Hira_meyren diğer iki oğlumu 15 haftalıktan sonra hissettim hep ama bu 19 a giricek nerdeyse hala hissetmiyorum 😔
Hira_meyren aysenurzgr allahaa neden bu bebekler boleler 😁😁 bende geçende korktum gittim doktora çok şükür saglikliydi ama pek hareket etmez
Kbrazs Benimde sat 6 mayis 19+3 haftaligiz 27-28 Ocak doğum olucak inşallah sezeryan oldugu icin erken olucak.