Zeynepekr Hatice1_ Balık mevsimi artık bol bol balık tüketin , palamut çipura fırında çok lezzetli oluyor hem ortalık batmamış olur 🐟
Esraizzet Hatice1_ 😔aynen insan böyle günde anne kıymetini daha iyi anliyor ama yoklar yanımızda evde tek yemek faln yapmak yemek insanın canım istemiyor
Hatice1_ Oglakdorukcum Vallahi eşime söyledim eşimde balık aldı getirdi fırında yaptım yanına da salata ama ben bekarkende çok balık sevmezdim şimdi de ne yalan söyleyim sevmiyorum bugün bebeğim için yedim gitti ama oda az 🤷🏾♀️🤭
Oglakdorukcum Hatice1_ çok iyi yapmışsın bende seviyorum valla levrek falan uğraştırmıyor olsun ye beyin gelişimi için iyi bana doktor omega yazdı ama dedi hafta 2 kere balık yesende olur arada degisiklik oluyor iyi oluyor canım iştahım açık buara😂😍