CansuAbinik ZeynepAda33 Bazen böyle olabiliyormuş bazı haftalardaa.. Valla bana deniz kum güneş deseniz koşa koşa giderim 🥺 Malum bu sene pandemiydi, koronaydı, hamilelikti derken tatil yapamadık 🙄
dmtbrcnr ZeynepAda33 çok şükür asla bi ağırlaşma herhangi bir ağrı yok halâ her işime koşturuyorum 37 hafta olduk tam 1 hafta önce bebeğim 3.200 dü zaten sezaryen olacağım 1 Ekim’de alacak ve inanılmaz korkuyorum belki de korktuğum için şu an her şey gözüme güzel gözüküyor hamilelikle alakalı 😁😁😓
ZeynepAda33 dmtbrcnr Ben de artık bu süre bir bitsin istiyorum.Hamilelik beni epey yordu bedenen ve ruhen.Korku bende de fazlasıyla var ama nasıl olsa olacak olsun bitsin artık bebekli hayata geçelim istiyorum.Bana hala net bir gün demedi doktor ama büyük ihtimal haftaya alırız diyor.
Ronyaseda ZeynepAda33 Bende 37 haftalığım ay birazdan doktora gideceğim şimdiye kadar normal görünüyordu da bakalım