ZeynepAda33 Nasılsınız kızlar?Sezaryen olacaklar için son haftaya girdik sayılır.Nasılsınız?Ben kendimi çok ağırlaşmış hissediyorum,yürümekte zorlanıyorum.Karnım da sertleşmeye başladı iyice.Haftaya alabiliriz dedi doktor.Sizde durumlar nasıl?
Hilal93 ZeynepAda33 benimki de hep aşağıya cekiyor kasıyor kendini geceleri rahat yok yavaş yavaş yaklaştık ikinci kez sezeryan olacağım cuma günü kontrol var bakalım ne dicek
Kubosss123 ZeynepAda33 Bizde bugün 37+0 olduk çok şükür hareketlerimiz yavaşladı bu sıralar 🤦♀️ salı günü kontrolümüz var bakalım doktor ne dicek doğumla ilgili
Ummuhan4934 ZeynepAda33 Bizde pazartesi 37+0 olacağız makat gelişli bebeğim bakacağım dönmemeşse gün verecek sezeryan için 🤦♀️
Miyne89 ZeynepAda33 bnmki De baya asagi indi şimdilik sikinti yok bakalim beklioz son 10 gunumiz sezeryan için karin sertlesmesi toplanması bende de çok oluyor
ZeynepAda33 Hilal93 Benim de ikinci sezaryen olacak.İlkinde bu kadar tedirgin değildim bunda biraz korkuyorum nedense😏😔
Ef24 37+2 yim bugüN. kilosu 3500 gr sezeryan için konuşmak erken 4 kiloyu geçmezse sezeryan yapmam dedi doktorum
ZeynepAda33 Ef24 Ben de dün gittim doktor 2800dedi 3 kiloyu geçsin alabiliriz sezaryene diyor.Sizinki neden öyle demiş anlamadım.Normal doğum taraftarı doktor sanırım.
Mugem Bende 38 oldum bugün haftaya salı sezeryan olacağım bikac gündür iyice ağırlaştım ve araba kullanamıyorum dışarı sadece yürümek amaçlı akşamları çıkabiliyorum çünkü bikac gundur ufak ağrılarım oluyorum nstye giriyorum bikac gündür
ZeynepAda33 Mugem Şimdiden saglıkla kucagınıza alın bebişinizi inşallah🙏son zamanlar zor zamanlar bikaç gün daha dişimizi sıkacağız
CansuAbinik ZeynepAda33 36+6’yız şuanda. Bebeğim sonunda döndü ve normal doğum olacak kısmetse. Bende herhangi bir ağırlaşma olmadı. Tam tersi dişi kuş sendromu geldi 😂 Çılgınlar gibi hareket ediyorum ev temizliği, sürekli pilates ve yoga. Evde bi hareket halindeyim 🙈
ZeynepAda33 CansuAbinik Maaşallahınız var😀Beni ıssız bir adaya bıraksalar herhalde aylarca yerimden kıpırdamadan öylece otururum.O kadar yorgunum ne ev işi ne temizlik ne gezme.Gezmeyi çok seven ben sana 1 hafta ücretsiz en lüks otelde tatil deseler o bile gözümde degil.O derece yorgun ve tükenmişim ben🤭😳🤣
CansuAbinik ZeynepAda33 Bazen böyle olabiliyormuş bazı haftalardaa.. Valla bana deniz kum güneş deseniz koşa koşa giderim 🥺 Malum bu sene pandemiydi, koronaydı, hamilelikti derken tatil yapamadık 🙄
Mihrimah41 ZeynepAda33 bende 36+6 dayım ve iki gündür kasılmalar mide bulantısı bi tuhaf haller var anlamadım. Yazlıktayım 1 saat uzaklıkta eşim. Burda doğrurum diye korkuyorum 😁