bende yasadım canm ilk gebeliğim kimyasal gebelikle sonuclandı sonra kürtaj oldum fakat biz 6 ay korunduk en saglıklısı cnkü 6 ay olması lazım sonrada 8 ay korunmasız iliski sonrası cok sükür hamileyim ilk gebeliğin kimyasal gebelik olumca 2. gebelik %90 daha saglıklı oluyor canm