Oglakdorukcum Nurgul61 21 haftallıkken oldum 20 ekimde 2nvisi vuralacak ama vurulmasak birşey olurmu 2nciyi merak ediyorum
Elif_gur12 Oglakdorukcum ben ikinciyi vurulmadım 28. Haftamda gittim geç kalmışsın sana onu vurmayalım bir tanesi de seni korur dediler göndrrdilrr beni
E-v-A101 Oglakdorukcum hepatit alışı gibi onunla iki dozu varya birini vurup diğerini vurmayınca bir işe yaramıyor
Nurgul61 Elifyali bende anlamadim saglik ocagini aradim 20 haftaliktan sonra yapiliyo dedi 17 haftada yapan nasil yapmis acaba
Senemsiii Nurgul61 Bnde 17+3 te oldum. Aıle hekimim 16. Haftadan sonra bebegının hareketlerını hissettıgınde gel dedi. Ona gore gıdıp oldum yanı ben.
Ayseozerckr Haftadan sonra yapılabilir tetanoz aşısı ama bebek hareketlerini hissetmeye başladıktan sonra genelde 20. Haftadan sonra yapılar ki annenin içi de rahat olsun bebek hareketlerini takip edebilsin diye
Gllpkr Kızlar merhaba ben ikinci gebeliğimdeyim şuan ilk gebeliğimde tetanoz aşısını olmadım çok şükür bi sıkıntıda olmadı sağlık ocağıyla konuştum bu konuyu ikinci gebeliğimde olucam gün verdi bi sorun oluyo mu normalde
Nurgul61 Gllpkr yok canim olmaz insaAllah niye olsun o sadece seni tetanoza karsi korur ameliyatta vs kesi atarken bazi alet edevatlar tam strelize edilmeyebilir tetenoz bulasma riskine karsi senide bebegide korumak icin
Unlukacar Elifyali beni 17. Haftada çağırdılar canım 2. Aşımıda 27. Haftada çağırdılar ben gitmeden onlar bana ulaşıp gün verdiler
Elifyali Unlukacar anladım teşekkür ederim aslında bu hafta bende gidicem 17. Hafta büyük ihtimal bana da aşı yapacaklar o zamn