Eşim Batmanlı Batman’a gezmeye gittiğimiz de eltim doğum yapacağı zaman sigorta Hastanesi’ne gidiyoruz felan dediler gittik ben ömrü hayatımda o kadar kötü bir hastane görmedim hemen geri çıktık medicale gittik şuan şikayet üzerine yeni hastene yapiliyormus sanırım 3 yıl öncesinden bahsediyorum bilmiyorum ama o odalardaki bir sürü bebek anneleri birde üstüne refekatcileri gerçekten Rabbim yar ve yardımcısı olsun herkesin hijjen sıfır orada bebeğinizin ve kendi sağlığıniz için lütfen baska bir hastaneye gidin 🤷